Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

A day in the sun!

Av Amanda Rolinder - 12 maj 2012 03:47

Har kört poolhäng hela dagen låång idag! 
Efter en timme blev jag alltför uttråkad och åkte till Julia och hämtade sista boken av the hunger games.
Resterande dagen har jag spenderat vid poolen och läst!
Duktigt Amanda, duktigt!
Som belöning för hårt arbete ska jag nu ta cykeln och köpa glass och ta mig över till Liz för filmkväll!
Härlig dag! <3

Over and out

 
 
Ingen bild

Madde

14 maj 2012 21:52

Vad härligt att ni börjar få så varm! Här har det idag varit 6 grader regn å blåst! när kommer våren hit??? Snart åker du till ännu varmare breddgrader kan inte säga annat än att jag är lite lätt avis... Fint hotell du verkar ha bokat! I sommar kommer jag dock vara ledig en del som det ser ut så då hoppas jag vi får tid och umgås! Jag ser fram emot att vara den vita isbörnen bredvid den solbrända mexicanska donnan!

Amanda Rolinder

16 maj 2012 07:19

Helgen har varit kanon fin, mellan 25-27 grader i skuggan! super härligt, haft fullt upp så har inte hunnit njuta allt för mycket av solen!
Men då jag snart åker till ännu varmare breddgrader känner jag ingen press att vara i solen! Men skönt som tusan! Du de blir nog jag som är isbjörn, alternativt tvättbjörn i sommar! Du hinner nog både i kapp och om innan vi vet ordet av!! Saknar dej sis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Rolinder - 9 juni 2012 15:54

Har än så länge haft heelt underbara dagar i NY!Kanonväder, okej shopping massa sightseeing och mycket  mycket mer!!Det bästa är dock att träffa Alle igen! Mötter äver Stifler - Seann William Scott, på ett övergångsställe!!  Grymt ;)          ...

Av Amanda Rolinder - 5 juni 2012 23:16

Mexico, ingen solskens historia denna gång... Trots det har jag haft några riktigt bra dagar!!Vårt andra hotell var som sagt toppen!!Kunde inte haft det mycket bättre där, ska va att dom kunde haft lite bättre desserter då ;)Varje dag kl halv 11 var ...

Av Amanda Rolinder - 27 maj 2012 00:33

Jag har det braaaa!Alla resor gick bra, mer eller mindre! Blev 1.5 h försenad till Dallas pga en dam som blev avkastad då planet var på väg att lyfta... vi fick aldrig veta anlendningen till detta, men hade varit rätt kul.Väl i dallas hann jag till G...

Av Amanda Rolinder - 22 maj 2012 10:34

Usch säger jag bara!!Sitter just nu på Seatac airport och väntar på att få checka in min väska och få det problemet ur världen!Har haft en minst sagt jobbig dag, trodde aldrig att det skulle vara så svårt att säga hej då! :(Jobbigast var att säga hej...

Av Amanda Rolinder - 21 maj 2012 01:24

Sista helgen...I fredags var jag tvingen att vinka av Ethan och Liam... de hade kyrkoläger i helgen så i fredags var sista gången jag såg dem och ett mycket jobbigt avsked! Kommer sakna de små liven :(     Efter att vinkat av dem var huset tommt :/ s...

Presentation


Kände att det var dags att prova något nytt, så har ännu en gång packat väskan för nya äventyr på andra breddgrader!

Jag befinner mig i Canada, British Columbia -Chilliwack!!
Är här som Au pair i åtminstone 4 månader :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards