Alla inlägg den 14 april 2012

Av Amanda Rolinder - 14 april 2012 19:29

Okeeej! 
Nu har jag alla mina biljetter!
Bara hotell kvar nu, sen är allt klaart inför semester!

16 dagar i Tequilans land där vi åker runt på  Yukatan halvön  min broor och jag!
Kommer att röra oss mellan Cancun och Tulum, maagiskt!
Sen 7 dagar i New york, där Alle antagligen hakar på!
Mina 2 favorit pojkar på 3 veckor, cant wait! 
Linus har nämligen Äntligen fixat sin biljett med, tog tid men så länge han kommer är det lugnt!
Han åker dock hem 4 dagar före mig, så får några dagar  för mig själv innan jag lämnar Mexico!

Nu är det bara att hålla tummarna för bra väder och att vi får tag på bra hotell! :)
Tror jag har koll på var jag vill bo, dock försöker jag ge min bror en syl i vädret med!
Han verkar dock inte vilja ha så mycket att säga om saken, men men! 


Igår var jag nere på Corkys med ett gäng Aupairer, Seb åker hem på måndag så åkte ner för att säga hejdå!
Canucks spelade, och gjorde det dåligt! Ännu en förlust...
Vet inte vad de håller på med, vet de om att de ÄR slutspel nu?
Alltså vinna eller försvinna!?? 

Förutom en jobbig match att kika på så var det en bra kväll ute! :)


Sen över till Brynäs...som briljeeeeeerar!! :D
Sjukt kul att se att de är på GOD  väg att ta hem guldet iår, 100 år efter att klubben startades!
Massor av kärlek! <3


Over and out!
/A 

Presentation


Kände att det var dags att prova något nytt, så har ännu en gång packat väskan för nya äventyr på andra breddgrader!

Jag befinner mig i Canada, British Columbia -Chilliwack!!
Är här som Au pair i åtminstone 4 månader :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards